CARILAH HATIMU DIMANA

Friday, May 13, 2011

DOAKU....

salam alaik...
alhamdulillah wa syukrillah....
ana daa lame xtulis post baru...asif yaa....mgkin kerna ad musyaqqoh yg xdpt dielakkan...kekdg 2 xtau nk post apew...huhu....xpelaa...

tau x.................

sesungghnya MalaikAT Jibrail i2 diutuskan untuk mnymprnakan hjat mnusia...apbila seseorg kafir i2 memohon,Allah mmrntahkan Jibrail agar mnunaikan hjatnya krn Allah benci mndgar kta2nya...dan apbila seseorg hmba muslim yg dksihi memohn,Allah mmrinthkan kpd Jibrail agar menhan,menangguhkn dn jgn dsemprnkan dgn cept hjatnya krn Allah amat rndu mndgar suaranya....;)


ana juga diantara muslimat yang menginginkan..............>>>>>

Aku bercita-cita untuk menjadi,
MUSLIMAH SEJATI…ingin diri sentiasa
DILINDUNGI, DIHORMATI…DIKASIHI bukan dikasihani
Moga namaku tidaak ditutur dibibir lelaki
Bibirku tidak menutur nama lelaki..
Aku tidak mahu menjadi
Wajah sebagai taruhan
tapi hati suci menjadi rebutan!
Aku tidak mahu
Lelaki rosak kerana diriku!
Aku ingin menjadi wanita
Yang tidak mahu mengenali
Dan tidak mahu dikenali…
Aku bercita-cita untuk menjadi,
Hamba yang taat pada ALLAH,
Isteri yang patuh pada suami,
Daie yang komited dengan ISLAM,
Ibu yang lahirkan zuriat soleh-solehah,
Semuanya berpandu Al-Quran As-Sunnah!!

amin Ya Rabb!!...............-_-
istajib d'ua ana Ya Allah..........




No comments:

Post a Comment


I made this widget at MyFlashFetish.com.

DOA MOHON CINTAMU